Όροι Χρήσης

Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος
www.markouservice.gr

1. Εισαγωγή

  1. 1.1. Το www.markouservice.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω του Διαδικτύου, που ανήκει στην ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «MARKOU SERVICE», που εδρεύει στην Δράμα, στην οδό Βεργίνας 65, Δράμα, TK 66132 και εκπροσωπείται νόμιμα, με ΓΕΜH: 136268319000 και αριθ. τηλεφώνου 25210 32519 (στο εξής “η ΕΤΑΙΡΕΙΑ”). Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αποτελεί τον εξ αποστάσεως πωλητή έναντι του καταναλωτή κατά την έννοια της ισχύουσας νομοθεσίας.
  2. 1.2. Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος με, το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.markouservice.gr και ανήκει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατά τα ανωτέρω. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει να απόσχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό.

2. Τροποποίηση όρων και προϋποθέσεων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος

  1. 2.1. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματός της και των πραγματοποιούμενων μέσω αυτού συναλλαγών, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για οποιαδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.

3. Εφαρμοστέο δίκαιο και δικαιοδοσία

  1. 3.1. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος και γενικώς οι συναλλακτικές σχέσεις μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και των χρηστών/πελατών της διέπονται από το ελληνικό δίκαιο, ενώ αρμόδια για την επίλυση τυχόν διαφορών ορίζονται τα Δικαστήρια της Δράμας. Σύμφωνα με το άρθρ. 11 του Ν. 2251/94 (όπως ισχύει) οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν αίτημα φιλικού διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών που τυχόν προκύψουν από την χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στην αρμόδια επιτροπή του αρμοδίου Δήμου.

4. Παρεχόμενες πληροφορίες και Προϊόντα

  1. 4.1. H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρείας όσο και των πραγματοποιούμενων, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Λαμβανομένης υπόψη της φύσης των συναλλαγών μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (ελάχιστος αναγκαίος χρόνος ενημέρωσης συστήματος, τυχόν διακοπή λειτουργίας ιστοσελίδας, αυξημένη ζήτηση που επηρεάζει τη διαθεσιμότητα κ.λπ.), η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση ενημέρωση του συστήματος σε περίπτωση οιασδήποτε αλλαγής, μεταβολής των παρεχομένων πληροφοριών και για την αποφυγή περιπτώσεων λαθών (εκ παραδρομής) στην καταχώριση, καθώς και για την ενημέρωση κάθε χρήστη. Παρ’ όλα αυτά κι επειδή δεν μπορεί να αποκλεισθεί η περίπτωση ανθρωπίνου σφάλματος, για την ασφάλεια των συναλλαγών, σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα 25210 32519 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@markouservice.gr.
  2. 4.2. Για τις περιπτώσεις δε που ο πελάτης μετά την καταχώρηση της παραγγελίας, λόγω λάθος ηλεκτρονικού χειρισμού και τοποθέτησης παραγγελίας ή και ποσότητας που δεν συνάδουν με την επιθυμία του και θέλει την μεταβολή ή και ακύρωση της παραγγελίας, θα πρέπει σε άμεσο χρόνο και πριν την εκτέλεση της παραγγελίας να επικοινωνεί μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail στο info@markouservice.gr. Σε διαφορετική περίπτωση, ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής.

5. Περιορισμός ευθύνης

  1. 5.1. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στο πλαίσιο των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα ευθύνεται έναντι των πελατών/χρηστών για αξιώσεις αποζημίωσης που έχουν προκληθεί από τη χρήση ή μη των αναφερόμενων πληροφοριών, μόνον σε όσες περιπτώσεις προβλέπεται από τη νομοθεσία σχετική υποχρέωση για κάλυψη αστικής ευθύνης. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (λ.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”. Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

6. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

  1. 6.1. Αυτή η ιστοσελίδα είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η ίδια η ιστοσελίδα, καθώς και όλα τα σχετικά προϊόντα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικώς, των διακριτικών τίτλων και γνωρισμάτων, εμπορικών σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λπ. αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική/ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παραγωγής εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου. Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή τρίτων μερών, προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων και κοινοτικούς και διεθνείς νόμους. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

7. Ευθύνη Χρήστη

  1. 7.1. Οι χρήστες της ιστοσελίδας www.markouservice.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για:
    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου,
    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λπ.,
    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),
    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων,
    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,
    • ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,
    • παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο,
    • συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

8. Σύνδεσμοι σε αυτό το δικτυακό τόπο

  1. 8.1. Οι σύνδεσμοι σε αυτό το χώρο, πιθανόν να σας μεταφέρουν σε εξωτερικές – συσχετιζόμενες ιστοσελίδες. Οι συσχετιζόμενες ιστοσελίδες δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τα περιεχόμενα οποιασδήποτε συσχετιζόμενης ιστοσελίδας ή οποιουδήποτε συνδέσμου που περιλαμβάνεται σε μία συσχετιζόμενη ιστοσελίδα, ή οποιωνδήποτε αλλαγών ή ενημερώσεων σε τέτοιες ιστοσελίδες. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για τις εκπομπές του δικτύου ή για την οποιασδήποτε μορφής μετάδοση που λαμβάνεται από οποιαδήποτε συνδεδεμένη ιστοσελίδα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ σας παρέχει αυτούς τους συνδέσμους μόνο ως διευκόλυνση και η συμπερίληψη οποιουδήποτε συνδέσμου δεν υποδηλώνει την έγκριση από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ της ιστοσελίδας.

10. Σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως

  1. 10.1. Η σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πραγματοποιείται και ολοκληρώνεται ηλεκτρονικά χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία του χρήστη/πελάτη σε φυσικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, με διαδικασία, που προβλέπεται και περιγράφεται στην παράγραφο 9 των όρων χρήσης
    10.2. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως μπορεί ενίοτε να ενεργεί ως αντιπρόσωπος κατά την έννοια της διάταξης του αρθρ. 211 ΑΚ , έτερου προμηθευτή, στο όνομα του οποίου καταρτίζεται τελικώς η σύμβαση πωλήσεως εξ αποστάσεως και ο οποίος και μόνο έχει την ιδιότητα του πωλητή έναντι του αγοραστή – χρήστη. Στην περίπτωση αυτή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει, το αργότερο κατά το χρόνο αποστολής στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο χρήστης, του σχετικού ηλεκτρονικού μηνύματος επιβεβαίωσης της δυνατότητας εκτέλεσης της παραγγελίας και αποστολής του παραγγελθέντος προϊόντος, να παρέχει στον χρήστη τις εξής πληροφορίες, σχετικά με το φορέα παροχής της υπηρεσίας : την επωνυμία του, τη γεωγραφική διεύθυνση εγκατάστασης, την ηλεκτρονική του διεύθυνση, το τηλέφωνο και το φαξ του, τον αριθμό ΓΕΜΗ, εφόσον είναι εγγεγραμμένος σ’αυτό, ΑΦΜ και ΔΟΥ.

11. Πραγματοποίηση παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

  1. 11.1 Προϋποθέσεις παραγγελίας
    Στις τιμές που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.markouservice.gr συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α. 24%.
    Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.markouservice.gr απαιτούνται:
    α) Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας παραγγελίας (δημιουργία καρτέλα πελάτη στο εμπορικό πρόγραμμα της εταιρίας) με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης
    β) Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως η συλλογή και όπου απαιτείται η χρήση προσωπικών δεδομένων.
    Εάν είστε ήδη μέλος, η είσοδος στο λογαριασμό σας γίνεται συμπληρώνοντας το e-mail σας και το password που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, κάνοντας login στο χώρο μελών.
    Σε κάθε περίπτωση το e-mail που θα δηλώσετε πρέπει να είναι υπαρκτό και να ανήκει σε εσάς, διότι όλη η επικοινωνία μας, θα γίνεται μέσω του e-mail που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.
    Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.markouservice.gr και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο ΑΓΟΡΑ. Πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε. 
    Για να συνεχίσετε τις αγορές σας επιλέξτε από τις κεντρικές κατηγορίες, αυτή που περιέχει το επόμενο είδος που ψάχνετε και προσθέστε το επίσης στο καλάθι σας. Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία προσθήκης προϊόντων πατήστε το πλήκτρο «Kαλάθι» στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης σας. 
    Εάν δεν επιθυμείτε να αγοράσετε οποιοδήποτε προϊόν μας προσθέτοντας το στο καλάθι, σας δίνουμε τη δυνατότητα να το προσθέσετε στη Λίστα Αγαπημένων Προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ώστε να το διακρίνετε από τα λοιπά προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και να πάρετε τον ανάλογο χρόνο για να το μελετήσετε και να προχωρήσετε στην αγορά του.
    11.2 Διαδικασία παραγγελίας
    Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 4 βασικά βήματα.
    ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Στο βήμα αυτό θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε τα στοιχεία τιμολόγησης, αποστολής της παραγγελίας καθώς και να επιλέξετε τον μέθοδο πληρωμής και μέθοδο αποστολής/παράδοσης.
    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ – Εδώ θα πρέπει να καταχωρίσετε τα στοιχεία που θα εκδοθεί το αντίστοιχο παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο). Στην περίπτωση στην  οποία δεν θα πρέπει να χρεωθεί  ΦΠΑ κατά την τιμολόγηση, (Βάση  εφαρμογής σχετικών διατάξεων  ΦΠΑ  2859/2000 όπως  39Α – Εξαγωγή – Ενδοκοινοτικά κλπ.) θα πρέπει να το αναγράψετε και τα προσκομίσετε τα  σχετικά δικαιολογητικά  τα οποία  θα σας ζητηθούν.
    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ – Αν τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας είναι ίδια με τα στοιχεία τιμολόγησης, δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι. Σε αντίθετη περίπτωση θα χρειαστεί να συμπληρώσετε και τα στοιχεία αποστολής/παράδοσης.
    ΜΕΘΟΔΟΣ  ΠΛΗΡΩΜΗΣ – Εδώ σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε να πληρώσετε με 1) Πιστωτική/χρεωστική κάρτα, 2) Αντικαταβολή, 3) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος εξυπηρέτησης και διεκπεραίωσης της παραγγελίας, 4) Απευθείας στο κατάστημα (παραλαβή/παράδοση)
    Επίσης θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε εκπτωτικό κωδικό αν διαθέτετε, καθώς και αν επιθυμείτε να λαμβάνετε το εταιρικό newsletter και να προσθέσετε οποιοδήποτε σχόλιο επιθυμείτε στην παραγγελία σας.
    ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – Στο προτελευταίο βήμα θα βρείτε τις διαδικασίες αναθεώρησης της παραγγελίας ως προς τα Στοιχεία Τιμολόγησης, τα Στοιχεία Αποστολής και τον Τρόπο Αποστολής. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα Στοιχεία Χρέωσης και τα Στοιχεία Αποστολής. Σε αυτό το βήμα θα ενημερωθείτε για τη χρέωση της αξίας των προϊόντων και την τελική τιμή πληρωμής. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα θα πρέπει απαραίτητα να αποδεχθείτε τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου.
    ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – Στο τελευταίο βήμα ολοκληρώνετε την παραγγελία σας Στην περίπτωση πληρωμής με Πιστωτική Κάρτα, θα μεταβείτε στο αντίστοιχο περιβάλλον του τραπεζικού ιδρύματος. Στην περίπτωση της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό η παραγγελία σας θα είναι σε κατάσταση αναμονής και θα εκτελεστεί όταν επιβεβαιώσουμε ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Για διευκόλυνση της διαδικασίας, παρακαλούμε να μας αποστείλετε το αντίγραφο της κατάθεσης στο οποίο θα πρέπει να έχετε δηλώσει τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας, στην αντίστοιχη ηλεκτρονική διεύθυνση τους καταστήματος εξυπηρέτησης που εμφανίζεται. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να μας στείλετε το αποδεικτικό, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα e-mail με την ημερομηνία κατάθεσης, την τράπεζα κατάθεσης, τον αριθμό κατάθεσης, τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας στην πιο πάνω ηλεκτρονική διεύθυνση, ώστε να ελέγξουμε και να επιβεβαιώσουμε εμείς τα στοιχεία αυτά και να προχωρήσουμε με την παραγγελία σας.
    11.3 Επιβεβαίωση/Ενημέρωση παραγγελίας
    Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, την ημερομηνία παράδοσης, τη διάρκεια ισχύος της δέσμευσης των προϊόντων (δέσμευση δύο (2) εργάσιμων ημερών, σε περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό).
    Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει την λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας και έναν μοναδικό κωδικό παραγγελίας, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει την πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του.
    11.4 Τρόποι πληρωμής
    Για όλους όσους επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας μας, το www.markouservice.gr διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
    Χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Η χρέωση της κάρτας γίνεται αμέσως μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Σας δίνεται η δυνατότητα πληρωμής και με άτοκες δόσεις βάσει της ισχύουσας εμπορικής πολιτικής. Με την επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της συνεργαζόμενης Τράπεζας που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών, δηλαδή της Τράπεζας Πειραιώς, όπoυ και θα σας ζητηθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας σας. Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από την τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.
    Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε έναν από τους λογαριασμούς του καταστήματος εξυπηρέτησης της παραγγελίας
    Με αντικαταβολή α) μετρητών στο σημείο παράδοσης των προϊόντων όταν το σύνολο της παραγγελίας είναι κάτω από πεντακόσια ευρώ (500€) μετρητά, β) με τη χρήσης της πιστωτικής κάρτας για παραγγελίες άνω των πεντακοσίων ευρώ (500€) στο κατάστημα της Courier
    Κατά την παραλαβή / παράδοση προϊόντων από το κατάστημα εξυπηρέτησης με μετρητά ή με την χρήση κάρτας
    11.5.Αποστολή προϊόντων
    Η παράδοση στον τόπο επιλογής του πελάτη πραγματοποιείται είτε από το κατάστημα που λειτουργεί υπό το σήμα “MARKOUSERVICE”, είτε από μεταφορέα-εξωτερικό συνεργάτη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, και γίνεται είτε στα χέρια του ίδιου του πελάτη, είτε σε εξουσιοδοτημένο από αυτόν τρίτο πρόσωπο. Στην περίπτωση εξουσιοδότησης τρίτου προσώπου για την παραλαβή, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ με ηλεκτρονικό μήνυμα ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο, πριν από την αποστολή του προϊόντος, για την παραλαβή του από τρίτο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, αναφέροντας τα στοιχεία του εξουσιοδοτούμενου. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ την επιβεβαίωση της παραγγελίας και ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (π.χ. δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Στην περίπτωση παραλαβής από τρίτο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, ο εξουσιοδοτημένος τρίτος θα πρέπει επιπλέον να επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ σχετική εξουσιοδότηση του πελάτη για παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή.
    Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ παρέχει δυνατότητα δωρεάν αποστολής στο χώρο του πελάτη για κάποια προϊόντα και με χρέωση των μεταφορικών παράδοσης στον πελάτη για κάποια άλλα. Στην καρτέλα του προϊόντος θα αναγράφεται η πληροφορία των Δωρεάν μεταφορικών, ενώ στις περιπτώσεις που τα μεταφορικά βαρύνουν τον παραλήπτη, με την τοποθέτηση της παραγγελίας θα εμφανίζεται και η επιβάρυνση του μεταφορικού κόστους για τον πελάτη.
    11.6.Έξοδα παράδοσης- επιστροφής/ Δρομολόγηση αποστολών
    Η Εταιρεία κάνει αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα στο εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ – 17:00μμ) της Εταιρείας, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. 
    Οι ώρες δρομολόγησης της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την Εταιρεία και γνωστοποιούνται στον πελάτη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία από προμηθευτές (με την ένδειξη «Παράδοση σε 4-7 μέρες») αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή των προϊόντων στην αποθήκη της εταιρίας και ολοκληρώνεται σε χρονικό διάστημα τεσσάρων έως επτά εργάσιμων ημερών.
    11.7 Χρέωση αποστολής
    Η δρομολόγηση των αποστολών γίνεται με α) εταιρεία ταχυμεταφοράς, β) μεταφορική εταιρία, γ) από το κατάστημα εξυπηρέτησης. Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη, που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την Εταιρεία. Η Εταιρεία επιλέγει ελεύθερα το μέσο αποστολής και το γνωστοποιεί στον πελάτη με την ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας. Εφόσον η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά νησιωτική ή ακριτική περιοχή κλπ.) η Εταιρεία δύναται ακόμα και εκ των υστέρων να ενημερώσει τον πελάτη για το έξτρα κόστος επιβάρυνσης των μεταφορικών για την απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη περιοχή. Όσον αφορά στις παραδόσεις σε απομακρυσμένες περιοχές που δεν καλύπτονται από το δίκτυο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, δεν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς με αντικαταβολή.
    Για τις απομακρυσμένες περιοχές και περιοχές που δεν καλύπτονται από το δίκτυο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ο πελάτης μπορεί να έρθει σε συνεννόηση με εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος και να υποδείξει μεταφορική εταιρεία ή πρακτορείο της επιλογής του.
    Μετά από την παράδοση των πωληθέντων προϊόντων στον πελάτη ή σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του, κατά τα ανωτέρω, ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής τους, μετατίθεται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στον πελάτη/αγοραστή. Ο πελάτης οφείλει να ελέγχει τα αγορασθέντα προϊόντα κατά την παραλαβή τους και να δηλώνει εγγράφως ότι τα παρέλαβε προσηκόντως. Στην περίπτωση μη παραλαβής των προϊόντων από τον πελάτη, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
    11.8 Παρακράτηση κυριότητας
    Η κυριότητα των πωληθέντων και παραδοθέντων προϊόντων, παραμένει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ μέχρι την πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του συνολικού τιμήματός τους από τον πελάτη.Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη, τιμολόγιο).

12. Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση Καταναλωτή (άρθρο 3ε ν. 2251/1994, σε συνδυασμό με ΚΥΑ Ζ1-891/2013)-Το ειδικό δικαίωμα του καταναλωτή για αναιτιολόγητη υπαναχώρηση

  1. 12.1.Ειδικώς στην περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (δηλαδή όχι νομικό πρόσωπο, ακόμα και μη κερδοσκοπικό) που αγοράζει προϊόντα εξ αποστάσεως από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ αποκλειστικά για ιδιωτική του χρήση κι όχι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας (στο εξής “ο καταναλωτής”) δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της φυσικής κατοχής του προϊόντος στον ίδιο ή σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Η υπαναχώρηση του καταναλωτή είναι αναιτιολόγητη, χωρίς ο καταναλωτής να είναι υποχρεωμένος να επικαλεσθεί λόγους που να δικαιολογούν την υπαναχώρηση, καθώς και χωρίς οικονομική επιβάρυνση του καταναλωτή, με εξαίρεση την επιβάρυνσή του για τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος και τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος στις ειδικά αναφερόμενες κατωτέρω περιπτώσεις.
    12.2.Τρόπος άσκησης και προθεσμία : Η αναιτιολόγητη υπαναχώρηση του καταναλωτή από την εξ αποστάσεως πώληση πραγματοποιείται με κάθε πρόσφορο τρόπο και μέσο που επιλέγει ο ίδιος, ο οποίος ωστόσο φέρει το βάρος της απόδειξης της εμπρόθεσμης άσκησής της (εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την απόκτηση της φυσικής κατοχής του προϊόντος κατά τα ανωτέρω). Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς διευκόλυνση των χρηστών/καταναλωτών, προτείνει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους άσκησης του δικαιώματός τους αναιτιολόγητης υπαναχώρησης:
    – (α) με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ info@markouservice.gr (υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης), ή
    – (β) με συστημένη επιστολή προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στην ταχυδρομική διεύθυνση οδό Βεργίνας 65, Δράμα, 66132 (υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης),
    – (γ) τηλεφωνικώς στον αριθμό τηλεφώνου 2521032519 της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
    Κατόπιν της παραλαβής από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ της δήλωσης του καταναλωτή για άσκηση του δικαιώματός του αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα αποστείλει στον καταναλωτή έγγραφη επιβεβαίωση της παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης. Επισημαίνεται ότι για τον υπολογισμό της ως άνω δεκατετραήμερης προθεσμίας εμπρόθεσμης άσκησης του δικαιώματος αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή λαμβάνεται υπόψη μόνο ο χρόνος υποβολής της δήλωσης υπαναχώρησης, ανεξαρτήτως του χρόνου παραλαβής της από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
    12.3. Αποτελέσματα άσκησης και εκατέρωθεν υποχρεώσεις : Μετά την κατά τα ανωτέρω άσκηση του δικαιώματός του αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, και εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το αγορασθέν προϊόν, επιβαρυνόμενος τα έξοδα μεταφοράς. Η επιστροφή μπορεί να γίνει στην ταχυδρομική διεύθυνση που υποδεικνύεται στην απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς. Επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος απώλειας, απώλειας / βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος παραμένει στον καταναλωτή μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος μέσω του εξωτερικού συνεργάτη-μεταφορέα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ λογίζεται ότι παρέλαβε το προϊόν με την παραλαβή του από τον εξωτερικό της συνεργάτη-μεταφορέα, οπότε σε αυτήν την περίπτωση ο κίνδυνος της μεταφοράς ανήκει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
    12.4. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία που έλαβε γνώση της έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή, να του επιστρέψει στο ακέραιο το σύνολο του τιμήματος αγοράς του προϊόντος με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την πληρωμή του τιμήματος (εκτός αν ο καταναλωτής συμφωνήσει διαφορετικά). Ωστόσο η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να παρακρατήσει το τίμημα μέχρι την παραλαβή των προϊόντων ή μέχρι ο καταναλωτής να στείλει απόδειξη ότι παρέδωσε τα προϊόντα προς επιστροφή.
    12.5. Απομείωση της αξίας του επιστραφέντος προϊόντος λόγω μη προσήκουσας χρήσης του από τον καταναλωτή : Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται σε επιστροφή στον καταναλωτή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος του επιστραφέντος κατόπιν αναιτιολόγητης υπαναχώρησης προϊόντος, εφόσον υφίσταται απομείωση της αξίας του προϊόντος οφειλόμενη στη χρήση του προϊόντος από τον καταναλωτή με μη προσήκων τρόπο, ήτοι με τρόπο που υπεκφεύγει της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής ευθύνεται για την απομείωση της αξίας του προϊόντος που οφείλεται στην μη προσήκουσα χρήση του. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ρητώς επιφυλάσσεται να ελέγξει το επιστραφέν προϊόν μετά την παραλαβή του και να παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος αναλόγως της απομειωμένης αξίας του με ευθύνη του καταναλωτή λόγω μη προσήκουσας χρήσης του.
    12.6. Εξαιρέσεις από την εφαρμογή του δικαιώματος αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή: Κατ’ εξαίρεση, το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση εξ αποστάσεως πωλήσεως δεν εφαρμόζεται, και ο καταναλωτής δεν μπορεί να επιστρέψει αζημίως το αγορασθέν προϊόν, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
    α) Στις περιπτώσεις των προϊόντων έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τον καταναλωτή, με ειδικές προδιαγραφές ή απαιτήσεις του καταναλωτή ή εν γένει προϊόντα εξατομικευμένα για τον καταναλωτή (custommade προϊόντα). Επισημαίνεται ότι στην κατηγορία αυτή εντάσσονται και οι ηλεκτρονικές συσκευές που εξατομικεύονται από τον ίδιο τον καταναλωτή μετά την παραλαβή τους με καταχώρηση (registration), όπως π.χ. καταχώρηση (registration) μιας συσκευής τύπου smartphone κ.λπ.
    β)Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς υπεκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο. Ενδεικτικά, χρήση ηλεκτρικής συσκευής συνιστούν η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώρηση (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphones), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν κ.λπ.
    γ) Στις περιπτώσεις υλικών φορέων ήχου ή εικόνας ή λογισμικού που έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
    δ) Στις περιπτώσεις προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους υγείας ή υγιεινής(π.χ. ξυριστικές/αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.).
    ε) Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας.
    Σε όλες τις πιο πάνω περιπτώσεις, όπως και σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής διατηρεί στο ακέραιο το γενικό δικαίωμά του δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πωλήσεως και επιστροφής του προϊόντος λόγω νομικών ή πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων που διαπιστώνει μετά την παραλαβή του και τη χρήση του, σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις των άρθρων 540 και επόμενα του Αστικού Κώδικα, το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 και τις λοιπές διατάξεις προστασίας του καταναλωτή και εν γένει του αγοραστή.

13. Δικαιώματα Αγοραστή εκ του νόμου

  1. 13.1 Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα προβλέπεται ότι :
    «στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας (“νόμιμη εγγύηση”), ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογήν του:
    – να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες,
    – να μειώσει το τίμημα,
    – να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
    13.2. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή». Σύμφωνα δε με το άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα “τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά”.

14. ΕΓΓΥΗΣΗ (ΝΟΜΙΜΗ – ΕΜΠΟΡΙΚΗ)

  1. 14.1. Σε κάθε πώληση ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει στον καταναλωτή τα αγαθά με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα, σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του πριν από την εμφάνιση του ελαττώματος ή της έλλειψης της συνομολογημένης ιδιότητας είναι άκυρη.
    14.2. Σε περίπτωση πώλησης μεταχειρισμένων αγαθών, η χρονική περίοδος για την παραγραφή της ευθύνης μας ως πωλητή ανέρχεται σε ένα (1) έτος.
    14.3. Η παρασχεθείσα εγγύηση από την εταιρεία μας ανέρχεται σε δύο (2) έτη (σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 554 ΑΚ), ακόμη και για προϊόντα, με εκτιμώμενο χρόνο ζωής μεγαλύτερο της ανωτέρω περιόδου.
    14.4. Τυχόν μεγαλύτερη εμπορική εγγύηση, σύμφωνα το άρθρ. 5α του Ν. 2251/1994, μπορεί να παρέχεται κατ’είδος από τον κατασκευαστή, οπότε στην περίπτωση αυτή η εταιρεία μας θα παρέχει στον χρήστη – αγοραστή κάθε συνδρομή, για την εκτέλεση της δοθείσας εμπορικής εγγύησης από τον κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση της προηγούμενης παραγράφου εγγράφως ή πάνω σε άλλο σταθερό μέσο αποτύπωσης το οποίο είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Η εγγύηση περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το αγαθό στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκεια και την έκταση της εδαφικής της ισχύος. Στην εγγύηση αυτή δηλώνονται με σαφήνεια και πληρότητα τα δικαιώματα του καταναλωτή και διευκρινίζεται ότι τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εμπορική εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων.
    14.5. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ εξασφαλίζει στους καταναλωτές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και την επισκευή τους, καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων αγαθών, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ετών από την παράδοση του αγαθού.